Vážené pacientky, vážení pacienti,
naším dlouhodobým cílem je spokojenost se službami nemocnice, vstřícnost personálu a kvalita péče.
V případě závažné nespokojenosti s našimi službami máte právo podat stížnost. Především bychom rádi, aby k vyřešení Vaší nespokojenosti či jiných potíží došlo ihned při jejich vzniku. Neváhejte se obrátit na vedoucí pracovníky pracoviště, primáře nebo vedoucí sestru.
V případě, že nedošlo k uspokojivému řešení Vašeho problému, máte právo podat stížnost formálním způsobem:
Kdo může stížnost podat?
- pacient;
- zákonný zástupce nebo opatrovník pacienta;
- osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel;
- osoba zmocněná pacientem při doložení písemné plné moci.
Co musí stížnost obsahovat?
- informaci, kdo ji podává a čeho se týká;
- v případě fyzické osoby jméno, příjmení, datum narození, bydliště a podpis;
- v případě právnické osoby název, sídlo, IČ a označení statutárního orgánu;
- uvedení, čeho se stěžovatel domáhá;
- písemnou plnou moc zástupce, který podává stížnost jménem jiné osoby;
- formulář: Protokol o podání stížnosti.pdf
Pokud stížnost nemá tyto náležitosti, není srozumitelná nebo je nečitelná nebo je k jejímu vyřešení třeba doplnit údaje, vyzveme Vás k doplnění.
Anonymními stížnostmi se zabýváme pouze v mimořádně závažných případech.
Jak a kde lze stížnost podat?
- osobně;
- písemně dopisem na adresu sekretariát ředitele Nemocnice Hořovice, K Nemocnici 1106/14, 268 31 Hořovice;
- elektronickou poštou (stiznosti@nemocnice-horovice.cz, pacient@nemocnice-horovice.cz).
Co bude následovat?
- potvrdíme Vám přijetí stížnosti;
- do 30ti dnů Vás budeme informovat o řešení.
V případě, že nebudete spokojeni se způsobem řešení stížnosti, můžete se obrátit na Krajský úřad Středočeského kraje, Odbor zdravotnictví.
Podání stížnosti nemá žádný vliv na další poskytování služeb.